Saturday, November 16, 2019

Viorel Iuga, cultul baptist din România și comunismul






Viorel Iuga, cultul baptist din România și comunismul

M-am tot gândit, președintele cultului baptist Viorel Iuga, care a pus o întrebare mai demult lui Iohannis, acum ar fi momentul să vorbească public creștinilor, ca să știe în ce direcție să meargă. Ar fi bine să facă o declarație la un post de televiziune creștin și nu pe Facebook, să pună sloganul “Jos Iohannis” și „Votați PSD”.
La aceste alegeri, de fapt o să se vadă cine sunt o parte din cultul baptist, deoarece nu vor ataca comuniștii (PSD-ul), n-am văzut ca vreodată să-l atace. În cultul baptist sunt o parte dintre colaboratorii regimului comunist care ne-au trădat credința creștină și pe Hristos Domnul și care după căderea comunismului în România se pare că au rămas aceeași.
Eu sunt ferm convins că nu o să atace Iuga (sau cultul baptist) pe comuniști. Să înțelegeți că eu nu sunt de acord cu președintele Iohannis, cu căsătoria între persoane de același sex, dar vă întreb pe dumneavoastră care citiți: Care e mai periculos, Iohannis sau PSD-ul?
Domnule Iuga, dacă atacați și PSD-ul, era în regulă. De fapt PSD-ul a făcut același păcat ca și Iohannis, dar cel mai mare rău care l-a făcut este că a distrus România, au furat ca în codru, mai ales Iliescu fondatorul partidului, știm cu toți ce a făcut și nimeni nu l-a pedepsit.
Mulți români, printre care și eu, a trebuit să ne părăsim țara noastră dragă și să mergem pe un pământ străin, unde nu ne-a fost deloc ușor. Printre cei care au plecat sunt mulți creștini adevărați care ne-am apărat credința și libertatea, din toate confesiunile din România, unii din noi aruncați în închisori, iar unii obligați să ia drumul exilului. Tot un președinte și un secretar de la comunitatea baptistă (așa ca dumneavoastră azi), ne-au semnat atunci multor din noi sentințele de condamnare, trădători care predicau frumos și nici astăzi nu și-au cerut iertare că ne-au greșit. Cu rușine o spun că nu comuniștii ne-au condamnat în mod direct, ci chiar frații noștri.
Frate Iuga, noi ne cunoaștem personal din California, m-am bucurat că ai ajuns președintele cultului baptist pentru două motive:
1. Că vei face demers să fie primiți înapoi toți creștinii excluși de vechea Uniune baptistă (compromisă de comunism), dar nu ați făcut-o.
2. Că veți condamna colaborarea unor păstori din vechea generație cu comuniștii, dar n-ați făcut-o.
Frate Iuga v-am trimis în sensul acesta istoria creștinilor persecutați, 160 de cărți, pe care mi le-ați returnat înapoi. Îmi pun întrebarea, oare de ce sunt două istorii baptiste în România, “O cetate de necucerit”, care vorbește de persecuția creștinilor și o alta scrisă de profesorul baptist Bunaciu, care descrie o epocă de aur comunistă lipsită de persecuție?
Deci aici am văzut la dumneavoastră alegerea, adică istoria reală a baptiștilor persecutați în vremea comunismului o dați deoparte, o respingeți, iar istoria promovată de colaboratori comuniști precum Bunaciu, nimeni nu o critică. Ați continuat același sistem trădător al înaintașilor pro-comuniști baptiști, de aceea nu vorbiți azi de PSD nimic, frate Iuga.
Ieri am ascultat, cu durere, un pastor baptist pe nume Liviu Neagoe și pe altul căruia n-o să-i dau numele aici, care făceau reclamă de zor PSD-ului.
Am văzut anumite mesaje, cu ocazia acestor alegeri, care spun că noi creștinii nu votăm cu nimeni, ci cu Isus. Of, cum duceți lumea în eroare folosind Numele Domnului, asta deoarece momentan nu avem candidați care să fie de partea creștinilor și să respecte valorile creștine și pe Dumnezeu. Momentan avem de ales între două rele, cu opțiunea de-a respinge comunismul.
Fac un apel la toți pastorii din România, pe această cale, cei care iubiți România , vă rog vorbiți deschis pentru ca oamenii să nu mai voteze comuniștii și comunismul.
Dumnezeu să binecuvinteze România! 

Nicolae Rădoi

2 comments:

mitu ionut sorin said...

Dumnezeu sa binecuvanteze Romania

mitu ionut sorin said...

Dumnezeu sa binecuvanteze Romania