Monday, February 8, 2016

„Nereguli” ce dădeau dureri de cap Securității


Un document al Securității în care se mărturisește că mi s-a dat foc casei intenționat de către niște vecini ce evident slujeau Securitatea. Documentul manipulează informațiile dând drept realitate niște suspiciuni sau idei strecurate de Securitate pentru a fi dat în judecată. De exemplu afirmația că nu aveam asiurare pe casă, dar am încasat ilegal despăgubiri, este o fabricație a Sewcurității. Dacă acest lucru ar fi fost adevărat ar fi fost foosit imediat împotriva mea, oferind autorităților tot ce își doreau pentru a mă condamna legal. Cel care a dat foc casei mele a fost protejat de Securitate. Nu i s-a înscenat proces, nu a fost luat la interogatoriu, etc. 

Durerea mare a Securiștilor era că în Biserica Baptistă din Caransebeș  s-au creat „nereguli” adică au fost invitați la amvonul Bisericii oameni indezirabili pentru guvern. E clar că acest lucru îi dernaja cel mai mult! La fel, îi dernaja că ne-am orientat spre o organizație internațională ăpentru a sesiza abuzurile la care eram supuși ca și credincioși baptiști. 

Lucrarea murdară de a pretinde că am fost dați afară din Cultul Baptist a revenit conducătorilor Cultului de la Timkișoara și de la București, Numai Biserica locală poate da afară membri, nicidecum oficialitățile de la București sau Timișoara. Pretinzând că ei ne dau afară din Cult slugoii de la Uniune au acționat nestatutar și abuziv. Ei trebuiau dați în juecată de Departamentul Cultelor ce pretindea că reprezintă oficial Cultele și interesele lor în fața legii.

În concluzie, Securitatea este alertată că Biserica Baptistă din Caransebeș invită la amvonul ei pe cei pe care autoritățile nu îi voiau acolo! Pun la cale un întreg plan de distrugere prin acte de vandalism a proprietății mele, prin pretenții că am luat ilegal fonduri de la asigurare, prin acuzații nefondate de speculă etc. etc.  În cele din urmă au decis că afacerea condamnării noastre la închisoare era atât de murdară și nefondată încât au considerat că era mai profitabil și mai sigur să scoată cărbunii aprinși cu mâna vânzătorilor de la Comunitatea Baptistă de la Timișoara și a celor de la Uniunea Baptistă din București. Aceia au executat ordinele murdare ale Securității fără să clipească de loc. 






1 comment:

Raul Enyedi said...

Har si pace! Ma numesc Raul Enyedi, sunt fiul lui Iosif Enyedi, din Bocsa, Caras Severin. Tatăl meu mi-a povestit multe despre dumneavoastră, despre evenimentele de la Caransebeș și despre ALRC, din care a făcut parte. Ani de zile m-am ținut de el să își scoată dosarul de la CNSAS, dar a refuzat, spunandu-mi ca nu vrea sa afle ca a fost tradat de si mai multi prieteni. Dar recent am facut demersurile si suntem in posesia dosarului. Tatal meu a inceput sa isi scrie si el memoriile. I-am spus despre activitatea dvs. pe net, si ar dori sa ia legatura cu dvs. Daca sunteti de acord, scrieti-mi pe adresa raul_enyedi@yahoo.com. Vă mulțumesc și Domnul să vă binecuvânteze!