Saturday, December 24, 2016

Din Dosarele Securitatii

Va prezint mai jos motivele pe care Securitatea motiva introducerea de microfoane in casa mea de la Caransebes (faptul ca eu gazduiam pe toti cei care veneau prin Caransebes care erau urmariti de Securitate) precum si modul de actiune pentru filare. Ma bucur ca am aceste documente ca multi din cei care au fost partasi cu mine la acele evenimente s-au indepartat si nu vor sa scrie nimic despre acele timpuri pentru ca tineretul de azi sa inteleaga istoria adevarata a Bisericii in perioada comunista. Dupa instalarea microfoanelor am primit niste detectoare si am gasit toate microfoanele pe care Securitatea l-ea instalat la mine in casa. Poate era mai bine sa le las pentru ca in toate conversatiile mele l-am prezentat frumos pe Hristos si nu aveam nimic de ascuns nici fata de ei nici fata de fratii mei. Am fost hotarat s-al reprezint frumos pe Dumnezeul meu chiar daca trebuia sa platesc cu viata (stiam ca cu o moarte toti suntem datori) dupa cum reiese din documentele Securitatii.






No comments: