Monday, September 11, 2017

O CETATE DE NECUCERIT – VICTORIA FINALĂ!!!


În frumoasa și zbuciumata mea călătorie pe acest pământ, am văzut adesea Brațul Domnului izbăvindu-mă din mâinile vrăjmașilor, călăuzindu-mă după Cuvântul Său și chiar luptând pentru mine, un rob netrebnic, în bătălii imposibile de câștigat pentru orice om. Cea mai recentă minune pe care mi-a arătat-o Domnul, a fost la Congresul Asociației Bisericilor Baptiste din SUA și Canada, desfășurat între 1 și 3 Septembrie 2017 la San Francisco. Odată cu deschiderea dosarelor securității, adevărul n-a mai putut fi ascuns de către nimeni, dar știam bine că vor fi încercări de împotrivire și chiar denigrare. Mulțumesc mai întâi fraților Ovidiu Rauca și Valer Monafu pentru distribuirea cărții: O cetate de necucerit, în cadrul întâlnirii congresului pe care l-au găzduit. Oamenii au ajuns, cu această ocazie, în posesia unei istorii reale despre parte din frământările interne pe care le-au avut credincioșii baptiști din România, subjugați cu asprime de regimul partidului comunist. Prezentarea sinceră a adevărului și a dovezilor fotografiate din arhiva securității, a iscat mai multe întrebări:
a) „Ce rost are să dezgropăm morții și stafiile trecutului”, spun unii? Are rost, dragi frați și surori. De ce? Pentru că bunicii și părinții voștri au fost vânduți tocmai de acești lupi răpitori. Pentru că unii din ei nu sunt morți” și nici „stafii”, ci se erijează încă în mari credincioși, stând înaintea voastră cu nerușinare și aducându-vă învățături. Ca cioban am luptat mereu cu lupul și cred din toată inima, că și turma Domnului, trebuie păzită de aceste dihănii.
b) Cu ce zidește sau ajută o asemenea carte?” O cetate de necucerit, ajută tânăra generație să înțeleagă trecutul și mai ales să învețe din el. Dacă nu învățăm din trecut suntem condamnați să repetăm greșelile altora. Am încercat să avertizez oamenii de pericolul trădării și de binecuvântările pe care Domnul le revarsă asupra celor care îi rămân credincioși în orice circumstanțe.
c) „Ar fi bine să nu judecăm pe cei ce au greșit. Foarte corect! Eu nu m-am făcut judecătorul nimănui. Cel care ne judecă pe fiecare este Domnul! Am arătat doar ce s-a întâmplat. În înțelegerea mea, simpla expunere istorică a faptelor este o datorie a martorilor oculari. Evangheliile și Epistolele sunt cărți de origine divină, arătând istoria vieții Domnului Isus și a Bisericii Primare. Eu am prezentat istoria luptei Bisericii Baptiste din Caransebeș cu tot sistemul draconic care: prigonea, tortura și ucidea creștini. Sunt dator, la fel cum spunea și Apostolul Pavel, să rostesc adevărul! Cititorii, se pot raporta cum vor, la istoria aceasta.
            Mulțumesc fraților păstori Daniel Brânzei și Marius Lucan, din zona Los Angeles, pentru recenziile scrise și publicate pe internet, privind O cetate de necucerit și totodată fratelui păstor Nelu Brisc din Portland, pentru prezentarea cărții în plenul Congresului, duminică 3 septembrie 2017. Amintesc și încercările furibunde ale domnilor Clintoc și Busuioc de a denigra și bloca distribuirea istoriei de la Caransebeș, la San Francisco. A Domnului să fie slava pentru acestă victorie, câștigată de partea adevărului!
întotdeauna, de aceeași parte, Nicolae Rădoi

2 comments:

Pavel Enache said...

Se nasc totuşi câteva întrebări pertinente în urma acestui congres:
1. Tematica întâlnirii a avut o formă artificială, sterilă, ruptă de realitate. Ce legătură e între "mie nu mi-e ruşine" şi America?
2. Unde au fost apostolii aceştia minunați în România pre-decembristă?
R: În vremea comunismului se ascundeau prin buzunarele securității!
3. De ce s-a împotrivit tandemul Busuioc-Clintoc distribuirii cărții fratelui Rădoi? Într-o țară liberă ei se comportă ca în vremea şi țara împuşcatului?
4. De ce nu s-a făcut nici o afirmație "curajoasă" in iunie 2015 cand s-a legiferat sodomia? Unde a fost atunci curajul acestor clowni?!
De fapt, după război toți sunt eroi. E trist sa vedem insa atata fariseism in randurile noastre.

Radoi Nicolae said...

Frate Pavel,
Așa cum ai amintit mai sus, m-am întristat să văd că la Congres nu s-a vorbit despre schimbarea pozitivă pe care America o are odată cu președintele Donald Trump. Românii de pretutindeni trebuie să știe că actualul președinte al Americii nu mai permite nici o formă de prigoană împotriva Creștinismului. Abuzurile menționate în predica fratelui Miheț au avut loc în vremea fostului președinte Obama. Pastorul Busuioc a vorbit din Romani 1:16, să nu ne rușinăm de Evanghelia lui Hristos! Întreb, ce a făcut omul acesta la Caransebeș în anii 1978, 1979? Nu doar că i-a fost rușine de Evanghelie dar a și colaborat cu regimul comunist prigonindu-și frații. În zona Los Angeles locuiesc persoane pe care Busuioc (omul securității) i-a exclus din Biserică, după ce aceștia au fost încarcerați pentru că au vrut să fugă în străinătate. Faptele vorbesc, nu vorbele, domnule Busuioc!