Thursday, August 31, 2017

O inimă necucerită !

Am gasit un articol interesant pe blogul fratelui Daniel Branzei, multumesc frate Branzei

Am fost cu Nicolae Rădoi în Israel. Nu ne cunoșteam prea bine. Am crescut în zone diferite din țară. Eram un grup mărișor. S-a apropiat de mine și mi-a spus, mai mult șoptit, a taină:
,,Frate Brânzei, nu te supăra, da’ numai noi doi suntem ciobani în grupul ăsta! Matale cu oile Domnului, eu cu cele adevărate….“
M-a bufnit râsul. Omul avea haz și har. A fost prima glumă dintr-un șirag de perle care ne-au împodobit călătoria (puteți citi ceva aici)..
De câteva zile, mi-a trimis o carte scrisă de dânsul. Am descoperit acolo un alt Rădoi, cel de ,,la greu“. Oricum ar fi, la bine sau la rău, Nicolae Rădoi este un foarte bun tovarăș pe care-l poți avea în călătoria vieții.
I-am citit cartea din scoarță în scoarță. Am râs și-am plâns. Merită citită de toți. Este un document de istorie adevărată. Așa cum văd că a scris și Marius Lucan, păstor foarte aproape de mine în San Bernardino, California, cartea va deranja pe unii. Nu-i bai! Fratele Nicolae este foarte corpolent și, când se mișcă, îi mai înghesuie pe unii. Am simțit-o și eu pe pielea mea, dar nu m-am supărat. Este normal să fie așa.
Dacă ar fi să aleg, l-aș alege pe Nicolae Rădoi și pe trasee și în tranșee. Este un om pe care e bine să-l ai alături. Dacă vă veți gândi bine, asta va fi și concluzia voastră. Parafrazându-i titlul cărții, am să spun despre el că este ,,O inimă de necucerit“, imposibil de înregimentat în tabere de orice fel.
Cartea se poate cumpăra de la Convenția RBA de la San Francisco. În Los Angeles o puteți cumpăra de la biserica noastră sau se poate comanda direct de la dânsul din Texas: (830) 688-0050. În România, cartea se poate comanda din Lugoj: 40-720-702175
Daniel Branzei
Puteti citi acest articol la adresa de mai jos:

No comments: