Monday, December 7, 2015

Dosarul „Credinciosul”

Prin bunăvoința unui prieten ce a intervenit la CNSAS am intrat în posesia dosarului propriu ce mi l-a întocmit Securitatea începând cu anul 1978. O să publicăm fragmente și secțiuni din acest dosar (în care mi s-a dat numele conspirativ de „Credinciosul”) care vor arăta din nou felul în care autoritățile comuniste au lucrat mână în mână cu reprezentanții Cultului Baptist pentru a suprima libertatea de închinare a baptiștilor (dacă unii s-au mai îndoit de lucrul acesta).


Dosarul a fost deschis în anul 1978 ca urmare a activității mele în cadrul Bisericii Baptiste din Caransebeș și în cadrul Comitetului Creștin „Apărarea Libertății Religioase și de Conștiință.”  O să puteți parcurge pagini palpitante scrise de ofițerii de Securitate în care analizează și laudă „libertățile” religioase oferite de orânduirea comunistă și propun soluții „umanitare” la mișcarea tot mai mare de contestare a totalitarismului ceaușist.

3 comments:

Anonymous said...

Astept cu nerabdare sa=l citesc. Sunt convins ca vom afla raspunsuri la unele necunoscute iar unele polemici dintre noi isi vor gasi rezolvarea... desigur daca nu cumva dosarul dvs va fi incomplet.

Anonymous said...

Abia asteptam! Mai putin cred eu, papagalul! :)

Anonymous said...

Abia asteptam detalii "Credinciosule"! :)