Wednesday, January 14, 2015

Și eu sunt un creștin "Nigerian"!

Nu cu asa mult timp in urma, gruparea islamista Boko Haram a ucis 2000 de crestini in Nigeria.
N-am vazut pe nici un lider al lumii spunand "si eu sunt un crestin Nigerian" si cred ca e de inteles de ce. Liderii lumii in general se sprijina pe principii umaniste, egoiste, materialiste, in care sunt partinitori si-si apara propriile interese si interesele partidelor care-i promoveaza.
Totusi e de neinteles tacerea multor crestini care s-au declarant drept Charlie Hebdo recent, insa niciodata nu i-am vazut declarandu-se crestini nigerieni. 
De ce oare?
Pai deoarece crestinii nostri de azi au devenit crislamisti, adica pentru ei Allah e acelasi cu Dumnezeul Bibliei, asta desi Allah care a inspirat Coranul neaga ca Isus ar fi Dumnezeu si neaga ca Isus ar fi singura Cale de mantuire a omului. Pentru crislamisti nu mai e importanta Biblia si Adevarul, importante sunt aliantele lor cu musulmanii si lepadarea lor de Hristos.
Crestinii nostri de azi, nu sunt "crestini nigerieni", deoarece cred in teologia prosperitatii, o invatatura draceasca in care daca esti sarac nu esti in regula cu Dumnezeu si nu poti fi crestin si sarac, asta deoarece daca este "crestin" trebuie sa fi bogat, prosper si sa plesnesti de sanatate.
Crestinii nostri de azi nu sunt "crestini nigerieni", deoarece sunt emergenti si au in vizor strategia imprumutata din lume, strategia in care importanta mare o are materialismul si banii doldora in buzunare, sa stranga milioane de creduli, care sa le umple lor buzunarele.
Crestinii nostri de azi nu sunt "crestini nigerieni" deoarece le este frica, si-au cladit raiul pe pamant, sunt asa de indragostiti de bogatia si confortul acestei lumi, de amaratii de treizeci de arginti, asa de indragostiti incat tac chitic. Sa-si deschida gura le-ar putea aduce moartea si raiul care si l-au cladit aici, cu argintii din mainile lor, s-ar pierde pentru totdeauna.
Crestinii nostri de azi nu sunt "crestinii nigerieni" deoarece si-au pus lideri dupa inima lor, au proprietati, paduri, terenuri, bani, avioane, coroane si sceptre, atat de la papa catolic, pana la patriarhii ortodocsi si marii evanghelistii si pastorii putrezi de bogati neoprotestanti. Au astfel de lideri crestinii pentru ai "imbata cu apa rece", astfel incat sa-si traiasca viata pe aici in tihna si siguranta.
Eu sunt un crestin "Nigerian", imi pare rau ca am fost las pana acum si-mi cer iertare Mantuitorului meu Isus Hristos. Imi cer iertare deoarece am fost furat si eu de val, sa tac, sa nu zic nimic, sa-mi fie bine, sa nu deranjez pe nimeni, sa-mi traiesc confortul in tihna. Azi ma dezic de crestinismul de carton si sunt si eu un crestin "Nigerian", vreau sa fiu si eu un crestin integru si viata mea sa fie legata de Hristos si Imparatia lui pana la moarte, fiindca Raiul e la Domnul si nu pe acest pamant.
Azi ma dezic de invatatorii "crestini de carton" a-i zilelor noastre, de papa de la Roma, de patriarhi ortodocsi, de pastori neoprotestanti cu buzunare pline si teologii false.
Azi sunt un crestin "Nigerian" si asa vreau sa raman pana la capatul zilelor mele, un crestin legat de Hristos pana la moarte, un crestin integru si care sa-mi traiesc viata cu demnitate, un crestin care sa fiu o lumina si totodata a fiu glasul Cuvantului lui Dumnezeu pe acest pamant, prin viata mea traita in conformitate cu Sfanta Scriptura.

Simion Ioanas

2 comments:

Anonymous said...

Da este foarte adevarat. Si eu mi-am pus aceasta intrebare. Mariana

val said...

Felicitari! Asta ar trebui sa facem toti...Ma alatur si eu...