Tuesday, December 13, 2011

BISERICA CRESTINA BAPTISTA MARGA

Am primit zilele astea o scrisoare. Eram cumva in ultima vreme cam amarit de comentariile unora care ma invinuiau ca...muncesc ( de fapt cuvintul "avere" a fost invinuirea ce mi se aducea). M-am mirat , ca eu unul asa am invatat ca se traieste pe lumea asta, din munca - si din cite stiu eu munca este o activitate laudabila si este  biblica. Domnul Isus a fost timplar, Petru pescar...eu cioban in Romania  si acuma truckist...
Solomon om intelept si bogat...ne trimite la furnica sa invatam de la ea. Si daca ne gindim bine, de cind si-a luat Adam pe Eva de mina si a fost poftit afara din Eden, rasa umana cam cu asta isi cistiga existenta - ceasca de cafea si feliuta de piine - cu sudoarea fruntii.
Am avut mult in Romania ca Domnul m-a binecuvintat si acolo -si am pierdut in cele din urma nu mult ci ...tot ce am avut. Dar teama ca-mi pierd averea nu m-a oprit din drumul pe care l-am ales in viata si m-am straduit sa-L servesc pe Domnul meu fara sa consider ca as putea sa pierd ce am. Domnul a dat si El a luat si El da sau ia dupa cum ii este vrerea. Nu simt nevoia sa explic mai departe - ci doar sa spun ca voi continua sa traiesc si sa servesc pe Domnul meu cu tot ce am pina la sfirsit. Si sa-I multumesc si cind da si cind ia, ca El stie ce face.
Scrisoarea primita a fost insa leac pe rana inimii mele. Mi-a luat gindul de la ocari si m-a facut sa-mi amintesc ca inca pot sluji pe Dumnezeu si pe fratii mei. Multumesc fratilor care mi-au scris...Domnul sa isi faca lucrarea in cladirea care s-a ridicat in Marga...Nu uitati ca Biserica Lui Hristos sint credinciosii si nu zidurile. Sa auzim numai de bine si primiti din partea familiei mele o sfinta urare de Craciun...




                        Pentru  fratele  Lae  și  Mărioara  Rădoi

            Noi, Biserica  Creștină  Baptistă  din  localitatea  Marga, județul  Caraș-Severin, prin  slujitorii  Bisericii, păstori, fr. Petrică  Găină  și  fr. Dănilă  Mihăiță, venim  cu  respect  frățesc  și  vă  aducem  la  cunoștință  că  Lăcașul  de  închinăciune  al  Bisericii  a  ajuns  după  mult  timp  la  finalizare. Nu  uităm  ajutorul  pe  care  l-ați  dat, punând  bazele  acestui  frumos  edificiu, chiar  de  la  cumpărarea  terenului, apoi  proiectul  și  fundația, care  au  costat  enorm  și  la  care  a-ți  dăruit  toată  cheltuiala, așa  cum  a-ți  făcut  și  la  multe  alte  locașuri  din  zonă, după  cum  am  mai  spus-o  și  cu  alte  ocazii. Domnul  vă  va  binecuvânta  cu  răsplata  veșnică.
          Noi  nu  eram  siguri  că  putem  finaliza  construcția, dar  Domnul  ne-a  ajutat  și  am  hotărât  ca  luni  26.12.2011  să  avem  Slujba  de  inaugurare, la  care  vă  invităm  să  participați  cu  drag. Timpul  este  foarte  scurt  și  dacă  nu  se  poate, vă  înțelegem, dar  oricând  aveți  posibilitatea, vă  așteptăm  să  veniți  cu  drag  pentru  a  vedea  această  minunată  lucrare  la  care  așa  cum  am  spus  ați  participat, și  nu  numai  să  o  vedeți, dar  și  să  participați  la  slujbe.
         Nu  vă  uităm  și  nu  vom  uita  nici  de  rezistența  eroică  pe  care  ați  avut-o  în  timpul  regimului  comunist - ateu, ținând  la  o  curată  lucrare  a  Sfintei  Evanghelii.
        Cu  respect, pentru  fratele  Lae  și  sora  Mărioara
                                                                        Păstori:    Petrică  Găină
                                                                                         Dănilă  Mihăiță

1 comment:

Radu Oprea said...

frumoasa marturie !
cred ca trebuie sa va incheiati
lucrarea si cu o vizita la Marga!
"...oricand va asteptam cu drag"
spun cei de acolo.