Thursday, December 22, 2011

SARBATORI FERICITE TUTUROR CITITORILOR MEI...

Se apropie ajunul de Craciun si ca tot omul gospodar imi curat zapada de pe aleea din fata casei...In casa Marioara se invirte intr-un picior sa le faca pe toate cum ii este ei rindul si cum bine o cunoasteti...iar eu ma uit cum tractorul meu se odihneste sub cojocul alb de zapada asteptind primavara.Chiar daca nu-i chiar asa, faceti-va in minte imaginea asta ca-i tare frumoasa...Acus, acus, vin colindatorii...Sa vina ca Marioara a facut destui colaci pentru toata lumea. Nu simtiti inca mirosul si aromele din casa? Sarmalele fierb intr-o oala de pamint...Toate-s pregatite...

Se apropie si sfirsitul anului si as vrea sa ma folosesc de aceasta ocazie sa multumesc tuturor acelora care m-ati sprijinit anul asta in ce priveste blogul asta al meu. Am avut ocazia sa aduc la lumina unele intimplari, si prin intermediul internetului sa ma reintilnesc cu oameni binecuvintati cu care am legat strinse prietenii de-alungul anilor. Incep cu cei dragi ai mei din Caransebes si cu cei cu care am petrecut timp in inchisoare, cu frati din Biserica cu care am stat umar la umar si ne-am imbarbatat unul pe altul in lupta impotriva comunistilor. Am trait cu dinsii clipe de neuitat si as vrea sa-i numar aici pe toti dar sint prea multi si ma tem sa nu uit vre-un nume...Dar tuturor acelora cu care am avut bucuria sa colaborez in vre-un fel as dori sa le doresc din toata inima impreuna cu Marioara, un Craciun binecuvintat in care Domnul Isus sa fie centrul sarbatorii. Multumesc si colaboratorilor mei care au pus idei sau ginduri exprimate de mine in cuvinte mestesugite si au dat viata articolelor de pe blog...si multumesc celor ce m-au sustinut...se stiu ei care sint- celor ce s-au rugat cu mine si pentru mine, celor care s-au rugat chiar pentru acest blog...Va sint tuturora recunoscator si Dumnezeu sa va dea la toti din darurile Lui minunate . Pace si bucurie...

3 comments:

Vasile Pernesh said...

Frate Radoi , am crezut ca numa eu stau bine cu imaginatia ,dar imi dau seama ca dumneata ma intreci .

UN CRACIUN BINECUVINTAT ! si LA MULTI ANI FERICITI !

Radoi Nicolae said...

Frate Vasile Pernesh multumesc pentru urari pe care le reintorc tot la fel de vesele si pline de dragoste. Daruri scumpe si sfinte de Craciun pentru intreaga familie...

mitica said...

,,Multumesc si colaboratorilor mei care au pus idei sau ginduri exprimate de mine in cuvinte mestesugite si au dat viata articolelor de pe blog...si multumesc celor ce m-au sustinut...se stiu ei care sint- celor ce s-au rugat cu mine si pentru mine, celor care s-au rugat chiar pentru acest blog...''
Frate Radoi, dumneavoastra si familiei si tuturor colaboratorilor Un An binecuvantat si cu depanarea altor amintiri si ganduri...