Friday, August 8, 2014

REFLUXUL DE ȘTIRI DE PE BLOGUL LUI ALIN CRISTEA

Cineva mi-a făcut favoarea și mi-a copiat un articol de pe blogul lui Alin Cristea care cică, ar fi trebuit să mă intereseze. Oare? Pe mine un om simplu, un cioban, să mă favorizeze soarta și să am onoarea să fiu "discutat" în "spatiul public" de însuși Mogulul Romaniei Evanghelice? Mi-am și pus pălăria pe-o ureche, m-am îndreptat de șale sub greutatea cojocului și am strîns la mîna bota mea de cioban (mă mănîncă palmele să o folosesc în conformitate cu Proverbe 26:3 Biciul este pentru cal, frâul pentru măgar și bota pentru spinarea nebunului)... Și acuma cred că mă pregatesc să fluier un pic, așa cum le stă bine ciobanilor. 

Il consumă și îl gată pe domnu Alin, cine scrie oare pe blogul lui Radoi Nicolae? Și-a făcut socoteala corectă că oarecine scrie, are un nivel intelectual (dacă nu mai înalt, cel puțin egal cu al unui cioban), dar ...un nivel superior de formulare - ia auzi domnule?! 


Din tot ce am citit am înțeles că Alin suferă de cîteva metehne printre care și lipsuri tocmai la nivelul de formulare de care vorbea. Și boala lui este un fel de "reflux". Dînsul a înțeles anumite procese anatomice și are și practica precum zice dumnealui... Și totuși, n-a înțeles care este intrarea și care ieșirea în acest proces anatomic. Din felul în care scrie se vede clar că ceea ce îi iese pe gură ar trebui îngropat în afara taberei. În Vechiul Testament era lege, nu tocmeală în privința asta. Dînsul ar trebui în loc de blog să aibă o lopată să îngroape ... "formularea" ideilor dumnealui... Că uite ce scrie în Matei 15:11 "Nu ce întră în gură spurcă pe om; ci ce iese din gură, aceea spurcă pe om." 

Și înca ceva domnule Alin Cristea,  mai folosește dumneata ceva apă de gură din când în când... mai ales în "spațiul public". Că ce "discutați"  dumneavoastră nu mai miroase demult, ci... de-adreptul, pute...

No comments: