Friday, August 19, 2011

Cât de completă este „Mărturia completă a preotului Iosif Ţon” (IV)

Să recapitulăm câteva lucruri din mărturia lui Iosif Ţon, sau mai bine zis din ne-mărturia lui oferită la BBC în 16 octombrie 2007 
http://centruldeistoriesiapologetica.wordpress.com/2007/11/27/cazul-fr-ton-iosif
  
El declară că în 1968 a primit călăuzirea să meargă la Oxford şi
...securitatea a decis sa mi se dea pasaport, cu conditia ca la intoarcere sa le spun tot ce am putut afla despre englezul Brian Wood care mi-a trimis invitatia:

Iată deci că Iosif Ţon a primit o sarcină de la securitate pentru care a spus "DA", şi pretinde că a spus acel "da" sub călăuzirea unei voci
...in clipa aceea, am auzit o voce foarte clara spunandu-mi: “Spune-i da, caci aceasta este ca sa mergi in Anglia si sa studiezi acolo intr-un seminar de mana intai.”

Există doar două posibilităţi: fie vocea care i-a spus să promită colaborarea era de la cel rău, şi atunci studiile sale la Oxford au fost sub auspiciile celui rău şi el a slujit de fapt securitatea la imboldurile celui rău; fie vocea a fost a Duhului Sfânt, şi în acest caz Duhul Sfânt îl împinge pe Iosif Ţon să promită colaborarea cu securitatea! Iosif Ţon nu elucidează această contradicţie deoarece nici nu are cum.

O altă problemă. A fost DA-ul său doar o promisiune în privinţa căreia nu s-a ţinut de cuvânt? Sau şi-a ţinut cuvântul şi a dat informaţiile cerute despre cel care îl ajuta să ajungă la Viena?  Iosif Ţon nu ne mai spune nimic despre declaraţiile pe care le-a dat sau nu le-a dat cu privire la persoana (sau persoanele?) despre care i s-a cerut să promită că va da informaţii. Acum există din nou doar două posibilităţi: Fie Iosif Ţon nu le-a dat, şi ar fi trebuit să spună acest lucru (desigur că s-ar fi lăudat cu această performanţă, dacă aceasta ar fi fost realitatea), fie a dat declaraţiile promise şi în acest caz, din nou, ar fi trebuit să ne spună în Mărturia completă.  

Iată ce multe lucruri trece sub tăcere Iosif Ţon într-o mărturie pe care o declară completă! Nu putem decât să concluzionăm că  Mărturia completă este complet înşelătoare.

3 comments:

Emanuel said...

Dragii mei frati in Domnul Isus,sper si doresc din toata inima ca aceste ginduri sa ajunga citite de un numar cit mai mare de credinciosi.
Mai sper ca fratele N Radoi sa aiba bunavointa sa publice aceste rinduri care au izvorit dintr-o inima ce iubeste pe Domnul si pe copiii Lui.
Am trait in Romania comunista 40 de ani.Ca si crdincios am avut bucuriile si frustrarile umblarii cu Domnul,dar am TRAIT viata de copil a lui Dumnezeu.
Vizitele la bisericile dela tara erau parte din agenda mea aproape saptaminala. Intilnirile cu fratii la partasie saptaminal erau existenta mea si nu as fi renuntat la ea pentru nimica in lume. De fapt nu puteam sa renunt fiindca era parte din viata mea spirituala.
Am venit in USA in 1987 si lucrurile s-au schimbat total. Aici este altfel organizata viata credinciosilor……..
Au trecut anii si iata-ne in vara lui 2010,cind a inceput” fenomenul Iosif Ton”. Nu mai intru in amanunte ,caci presupun ca cei care “umblatia”pe blogurile crestine si ne crestine(din pacate), stiti despre ce vorbesc. Acest fenomen mi-a consumat foarte mult din timpul ce mi l-a daruit Dumnezeu sa-l traiesc pe acest pamint. Seara,dupa ce veneam dela munca mincam si ma asezam la computer sa aflu ce mai este nou. Apoi imi aduceam si eu “modestul aport” in a incerca sa opresc “bolovanul “ce incepuse sa se rostogoleasca cu iuteala pe “coasta dealului crestin”,prin commentariile mele.
Socoteam ca este si datoria mea sa “fac ceva”,sa stau in calea “raului’ ce incepea sa se produca.Fratele Iosif Ton paraseste Biserica din Portlant(conditiile le cunoasteti sper),se lipeste de Miscarea Strajerii(ai cui strajeri?!....),este exclus din cadrul Bisericilor Baptiste Romane , incep vizitele dumnealui (nu poate traii fara admiratori) pela alte denominatiuni, unde ii denigreaza pe fratii (ar fi trebuit sa stie ca erau si ai dumnealui) baptisti ,dindu-se acuma penticostal…. ?!
Nu-mi dadeam seama cit rau imi faceam mie si familiei mele petrecind atit timp la computer . Ceea ce erau cel mai rau era faptul ca nimica nu se schimba in priviinta fratelui Iosif. El isi urma nestingherit,”calea “ lui pe care nimeni nu reusea sa i-o taie. Stiti apoi si situatia cu “trecutul ( si poate si prezentul?)securist”. Se nadajduia intr-o pocainta pe care si el a predicat-o citeodata altora. Zic “citeodata”,fiindca in ultimii ani vorbeste mai ales doar despre “bunatate”. “Sa fim buni ca Dumnezeu”. “Domnul Isus de aceea a venit pe pamint sa faca fii lui Dumnezeu ca El” a predicat in Atlanta July 22 si 22 .Este se pare cel mai indragit subiect al lui dupa care se ascunde ca dupa un paravan. ”Sa fim buuuuni ca Domnul”,repea mereu. Dar cum poate cineva sa fie bun daca nu stie cei aceea pocainta adevarata? Insa el ne predica noua …..si nu pentru el.
Asa se face ca in urma cu vreo trei luni am pus capat acestui mod de viata.Nu am mai vrut sa particip pe nici un blog sau site citind sau comentind asupra acestui subiect.Capitol incheiat.
Dumnezeu incepea o revolutionare a vietii mele cu El. Astfel ca intr-o zi,ca din senin(nu era din senin ci era dela Tatal ceresc, care ne urmareste cu dragostea Sa)un frate din biserica ii da sotie o carte; “Credinta Proaspata”. Ajuns acasa am inceput s-o citesc si nu m-am oprit decit la ora 2:00 AM.Era ca o

Emanuel said...

ploaie binecuvintata pe un pamint crapat de seceta. Am terminat de citit carte si am luat-o din nou dela capat. Din Note ul dela sfirsitul cartii am aflat de alta carte scrisa de acelas autor; “Vint proaspat,Foc proaspat” si am cumparat-o de data aceasta sub forma de CD pe care le ascult oridecite ori am prilejul .Cred ca déjà unele CD-uri le-am asculta de 4 ori. In urma lecturarii acestor carti am inteles mai bine ca oricind versetul care spuns:” Hohul nu vine decit sa fure,sa junghie sis a prapadeasca (Ioan 10;10).
Am realizat de cite lucruri ma lasasem” furat” de Satan in aceste luni. Timpul Domnului risipit,vitregirea sotiei de prezenta mea, golire spirituala( cind vorbeam-destul de rar-cu vre-un frate care cunostea situatia acesta era cel mai “important “ lucru de dezbatut), incarcare cu duh de judecata in stinga si dreapta,etc…Daca vreti si o oarecare frustrare vazind ca o armata de oameni se straduiesc sa-l ajute pe un frate al lor sa se intoarca la calea dreapta si Dumnezeu” nu face nimica”. Parca vorbeam in vint. S-a incercat cu frumosul ,apoi ceva mai aspru ,dar tot cu dragoaste insa tot in zadar.
Asa dar am incetat sa ma mai ocup cu acest capitol sis a-L las pe Dumnezeu sa -Si apere El turma Sa.
Va rog sa ma credeti ca-mi pasa de Biserica Domnului Isus ca si pina acuma,chiar daca nu mai vreau sa fiu parte a acestui “joc al deavolului” de a dezbina pe copiii Lui. Imi pun si vreauy sa-mi pun tot mai mult intrebarea: “Prin ceeace fac ,la care din cele doua imparatii cladesc”? pentru ca in mod sigur cladesc pentru una din cele doua imparatii. Si eu stiu cum arata cei care cladesc pentru Imparatia cerurilor.Si continui sa-L rog pe Dumnezeu sa-mi dea putere sa-L ascult

- Chiar dupa intilnirea dela Atlanta a fratilor pastori si I Ton mas fii avuty citeva lucruri de spus ,lucruri
care ar fii fost de spus pentru cei care n-au fost acolo,dar de doua ori le-am scris si tot de doua ori Domnul m-a impiedecat sa le trimit.
Astazi am citit un articol scris de Alin Cristea” Da’ cît de proști pot fi pocăiții?!… – Cazul Nicolae Rădoi” Culmea el spune ca a facut ceva teologie la Oradea. Nu stiam ca Oradea produce “teologi nepocaiti”. Zic asta pentru motivul ca daca Alin C numeste pe pocaiti prosti, el nu face parte din aceasta categorie numita “pocaiti”. Domnul sa-I dea har sa se intoarca la El.
Acesta a fost doar un ewxemplu din foarte multe care as putea sa le dau despre ceece insemneaza aceasta “lupta de uzura” in care ne -a angrenat Satan in bisericile noastre.
As mai adauga un exemplu tot “aflat “ pe acest blog si anume ca unul din cei care au fost la Atlanta si care i-a “tinut isonul” fratelui I Ton ar fi fost si el securest. Sa va spun sincer pe acesta l-am cunoscut de mai multi ani,fiindc a am trait is Sibiu unde acesta a fost pastor mai multi ani. As fi fost in stare sa-mi “tai o mina” petru el ca este curat. Dupa aflarea acestui lucru stau si ma intreb sincer daca nu cumva si eu oi fi fost si nu-mi mai aduc aminte.
Fratilor sa ne trezim pina nu este prea tirziu. O sa ne puna Satan cap in cap pe noi de nu ne mai putem vedea in ochi nici macar ca oameni,ca sa nu mai zic ca si copii ai lui Dumnezeu. Cind am ajuns sa

Emanuel said...

ne suspectam unul pe altul s-a dus cu noi. Este ca si cum am plutii intr-o mare corabie, pe o mare involburata si fiecare cauta sa-l impinga pe celalat in ofara corabiei. V-a ajunge corabia la tarmul mult dorit dar goala ,fara nimeni in ea.
In Romania satan,prin mina securitatii a creiat suspiciune intre noi numai ca se ne dezbine si nu a reusit.Nu vedeti ca acuma face acelas lucru dar pe cai mult mai diabolice.El de aceea a venit sa dezbine. “A venit sa fure,sa junghie sis a prapadeasca”.
O, cum as dorii sa va arat inima mea care doreste binele tuturor copiilor lui Dumnezeu si imi pasa de lucrari ce le face Satan in zilele din urma sa imprastie si sa prapadeasca turma mica ce a mai ramas.