Wednesday, August 3, 2011

NE LAMURIM NOI PINA LA URMA...

     Am fost onorat de Alin Cristea cu doua comentarii aici...http://radoinicolae.blogspot.com/2011/07/sa-ne-lamurim-un-pic.html
     Desi foarte ocupat, mi-am facut totusi un pic de timp sa-i raspund. Si ca sa-l onorez si mai mult, il pun aici pe Blog...Dinsului am vazut ca-i place vizibilitatea...


Blogger Radoi Nicolae said...




     Mai Aline...stai un pic acuma si tu, ca si ala de-o picat din pom s-o hodinit oleaca. Eu sint om ocupat ( am citit ca si tu esti ocupat, da' n-am prea priceput "cu ce ?") Eu unul trudesc de dimineata pina seara. Sti cum e la munca...Daca nu sti spune-mi sa-ti explic . Cine stie...poate o sa-ti placa pina la urma!
     Si multumesc de compliment..."Greu de cap" poate sa insemne, ca am adunat destule in cap si ii plin, nu? Am trecut un pic prin viata, sint la o virsta la care nu-mi imaginez ca un om de statura ta ( reala sau imaginara) ar putea sa fie fara de respect – NU!!!, nici prin cap nu-mi trece asa ceva Doamne fereste...sau am gresit cumva?
     La inceput m-am gindit sa nu-ti raspund, ca doara ce-o sa ti se intimple? Zi si tu? Mai apoi, m-am gindit totusi sa-ti raspund, ca de meritat...meriti!!!
     Nu scriu eu acuma, ca eu numa' dictez! Am citeva secretare care iau dicteu de la celular ; ca uite ce minune si asta, mi-am luat acuma si celular; daca tot mi-am facut blog. Io sa-ti spun drept, nu mi-am dat seama pina acuma ce zoala mare duci tu ca sa scoti atitea informatii. Pai numa' cine nu-si baga nasul peste tot nu stie cit de greu se aduna toate vorbele astea a lu' toti ...si tu dragu de tine, le oferi de pomana la toata lumea, si le si spui asa...pe sleau…Mi-o spus un preten de-a meu ca stii si cuvinte de-alea mai piparate...no ...ca stii tu de care vorbesc, s-ar zice ca ai vocabular bogat.... Nu m-o venit sa cred. Maaaa...da destept mai esti!!!
     Si cine nu stie de Blogul asta al tau?…Ca ai facut maaaare vilva in tara cu el si chiar si peste mari si tari- ca-n povesti...Mindru tare tra' sa fi...n-am ce zice.
     Numa' ca din ce zici tu, bag eu de sama ca am comis un fel de crima pe "internedu" asta ,ca nu stiu eu cum sa-ti spun pe limbajul tau rafinat!? Io-s acuma plin de regrete ca te vad cit de napastuit esti si toti fura din ce-ai adunat tu; si ma gasii si eu acuma sa ma imprumut tot de la tine …No, uite care-i treaba…ca sa te rasplatesc pentru nedreptatea ce-ti facui…am sa te car cu tracul meu…ca eu cu asta ma ocup acuma- am o dihanie mare cu 18 roti cu care umblu. Sau daca nu-ti place tracul atunci cu tractoru…te plimb asa roata pe linga balta mea sa-ti arat cit fin am de cosit…Sau te duc odata la New York …ca tot des am drum pe-acolo. Ce zici? Facem tirg? Ca acuma fapta-i consumata …si altu stiu sa nu mai vin pe blogul tau - ca daca vin - cine stie ce minunatii mai vad si iara ma-mprumut…ca mi-i mai mare mila de tine – sa-ti spui drept , saracu de tine ai destule necazuri cu tot felul de mincinosi . Am vazut ca esti si Bagator de Sama sef la citeva Mahalale. Pai acolo ii munca de intelectual nu gluma…
No…astept sa-mi raspunzi acuma- ca doara asa-i pe bloagele astea…eu zic, tu dezici…no…ca'ntre intelectuali…Ce facem, batem palma?

No comments: