Thursday, August 4, 2011

LA SCHIMB DE "IDEI" CU ALIN CRISTEA...

  In primul rind Aline am ris cu lacrimi - ca demult nu m-am mai distrat asa...ca esti de toata comedia...Si pomelnicul tau o fost luuung...nu gluma!
     Da sa trecem la lucruri mai serioase. Si apoi vreau sa ma si explic un pic. Eu am un singur Domn pe lumea asta si nu-l cheama Alin. Este Domnul Isus, asa ca - considera-te informat in ce priveste protocolul. Restul oamenilor cu care vorbesc imi sint prieteni, frati sau...cunoscuti. Si acuma ca sa scoatem si titlul vastului tau articol pe care l-ai scris despre mine din discutie, trebuie sa-ti spun ca daca ai fi citit numa' un pic mai atent prin Biblie , ai fi stiut ca nu e recomandat sa faci prost pe nimeni. ( dar dupa cum singur spui...e scuzabil - ai fost inginer miner- asa ca nu ma mai mira cultura ta generala). Noi ciobanii de la oi, vorbeam mai frumos ca tine - si unul cu altul, da' si cu mioarele.
     No, si acuma hai sa conversam...precum zici nu despre oameni ci despre ideile lor. Si mai ales despre ideile tale. Macar vreo doua. Ca sa scot din discutie problema cu articolul imprumutat de mine, am sa chem pe fratele care a scris acel articol si am sa-i cer lui voie - ca el l-a scris. Nu ma simt dator insa sa te anunt ca nu raspund la toate aerele pe care ti le dai...numa stai tu frumusel sa nu spargi ceva  din portelanurile la care lucrii.
     Eu te-am invitat sa te duc cu tractorul...numa' ca tu ai preferat sa pleci cu pluta. No... ca nu-i bai! Cum ti tie mai usor, ca eu nu te oblig.
     Uita aicea o idee de-a ta..." Nici cind m-am casatorit nu am avut costum nou, ci unul second hand, cumparat cu 50 de silingi din Austria, pentru care am muncit...o ora.Unchiul meu croitor doar l-a aranjat putin, si m-a intrebat:"stii ce firma e Christian Dior?" Ca sa intelegi, e cum e Stradivarius pentru viori...Intelegi, ba Radoi, ce limbaj inteleg eu?..."  Si ai facut bine ca mi-ai zis ca m-ai dat gata si cu costumul tau...da si cu limbajul. Eu totusi zic sa nu vorbesti mult cind porti costumul cela - ca te dai de gol cine esti ... sint unii care te-ar depista si ar sti ca l-ai luat de la vechituri... Sau pune-i eticheta la vedere...ca si asta ar fi ceva:  motiv de conversatie si schimb de idei...  
     Uite alta idee de-a ta..."Furi din munca mea, din ceea ce produc cu meșteșugul pe care l-am învățat în ultimii ani – “arta tapiseriei şi a porţelanului” pe Internet -, din cauza băgăreților palavragii ca tine (și a anomaliilor din societatea românească) nu pot eu să cîștig DESTUI bani cu meșteșugul meu, dar respect, bă Rădoi, de zeci de ani cîștig, fie că am fost la liceu, la facultate, la mină sau pe Internet." Iara bine le mai zici...mai dat gata!!!
     Eu iti fac o propunere; am auzit ca umblii si pe la strajeri dupa informatii... ai stiut ca la unii le cresc dintii de aur in gura daca se duc acolo? Poti face avere, nu gluma. M-am tot mirat mirat de unul singur cum nu-i vine vreunui roman ideea sa exploateze situatia... Si bine faci ca te duci...umbla pina poti , ca oricum sa sezi prea mult nu-i sanatos. Da cind te-i duce data viitoare, intreaba-l pe Demeter sa te vindece...de oarece boli sau duhuri te necajesc...ca am auzit ca-i priceput si la asta.  Ca ar fi o mare minune si ai face pe multi fericiti. Poate chiar ajungi atunci la BBC... Si daca-ti iau aia interviu, imbraca costumul cela a lui Christian Dior...si eu ti-oi angaja un muzicant sa-ti cinte la Stradivarius...No, cam atita acuma ca ma grabesc ...asa ca pace buna...si ramii sanatos!!!  

No comments: