Tuesday, August 9, 2011

COSARCA CU AMINTIRI...Radoi Nicolae

      Fratele Mihai din Caransebes mi-a amintit de unul din momentele binecuvintate petrecute impreuna la Caransebes. Foarte adesea eram vizitati de sora Genovieva Sfatcu si Silvia Tarniceru cu corul de copii din Iasi. De data asta fusese invitata de mine si fratele Cocirteu . Erau vreo 25 de copii si cintau ca ingerii - de ti-era mai mare dragul sa-i asculti. Ii cazam pe la noi pe-acasa si fratii binevoitori luau din copii si ii cazau la dinsii si ce mai raminea duceam eu acasa;  si dormeam pe sus si pe jos, care cum puteam. Toata lumea ii iubea- toata lumea crestina; numai cultul baptist nu era prea incintat; si acuma ca ne-am dumirit cine erau dinsii, stim si motivele.
     Copiii trebuiau transportati cu masinile – si cine se incumeta sa ii duca cu masina isi putea pierde carnetul- ca se mai intimplase si alta data si fratii soferi isi asumau acest risc. Chiar in drumul acela au fost dusi cu 13 masini la Hateg unde pastorea fratele Petru Dugulescu.
     Dupa ce s-au intors de la Hateg, de-acuma trebuiau sa ia trenul de noapte catre Bucuresti si mergeau la fratele V.Talos. Cu o ora inainte de venirea trenului erau deja la gara. Era ora 12 noaptea si mie mi-a venit in gind ca puteam face o evanghelizare de noapte , si le-am intrebat pe surori daca copiii pot cinta. Si in mod special pentru urechile militiei si securitatii care roiau in jur, i-am pus sa cinte “Zidurile de la Ierihon”. Toata lumea a ascultat…unii angajati de la CFR au iesit de prin birouri, iar altii mai curajosi au si aplaudat. Eu faceam si eu pe dirijorul si dam din miini sa cinte cit mai tare…Si au cintat copiii minunat!
     Si dupa ce au plecat copiii , m-am suit in masina sa plec acasa…si …ce surpriza- m-a oprit politia imediat. Si mi-a luat carnetul…Nu-i bai mi-am zis…ca s-a meritat. Cel putin am avut prilejul sa dirijez unul dintre cele mai faine coruri care au cintat Slava Domnului nostru vreodata…
     Cintarea cintata de copii este mai jos...si invatatura data de ea sta pina astazi...cei ce nu se tem de Domnul, pina la urma vor fi nimiciti. Cum nu dorim ca nimeni sa piara, ii indemnam pe toti sa il aleaga pe Hristos si prin El sa aleaga viata vesnica


Zidurile inalte de la Ierihon, Ierihon, Ierihon
Zidurile inalte de la Ierihon
Nu se vor zidi din nou
In cetatea Ierihon traia
Un popor care nu se temea
De Domnul; si el a trebuit
Ca sa fie nimicit!!!



No comments: